RsHun közösségi Discord elérhető! Infó és meghívó a következő témában
viewtopic.php?f=8&t=1173

Csak hogy használjuk valamire ezt a sávot, közérdekűvé teszünk néhány scammert, akik pénzt tulajdonítottak el másoktól:
  • Swagolas
  • Pa p a
  • KikkaPowa
  • Rotary Dave
  • Hun Warrior
  • KIKKAA
  • Reweakur
  • Rewaekur
  • W00X17
  • Dormantium
  • Csicsi1isftw
Amennyiben pénzt vagy bármi tárgyat kérnek tőletek kölcsönbe, lehetőleg ne adjatok nekik semmit!
A félkövérrel szedett nevek újak, vagy nemrég nevet változtattak.

Twitch.tv-n illetve Youtube-n is elég gyakoriak lettek a megtévesztő oldalak hirdetése, amik szintén az adataidat lopják el.
Részletekért olvasd el ezt a témát: viewtopic.php?f=8&t=70

Továbbá ha zavar ez a sáv, vidd rá az egeret erre a piros területre, és a jobb felső sarokban X-el zárd be. A következő frissítésig eltűnik.

Grafikai beállítások

Tapasztaltabb játékosok ide írhatják leírásaikat, vagy kezdőbb játékosok kérhetik azokat.
Post Reply
User avatar
Kisszuperman
Posts: 1670
Joined: 2012.09.06. 22:54

Grafikai beállítások

Post by Kisszuperman » 2016.03.18. 16:28

Üdvözletem!

Mivel még sokan nem ismerik az NXT klienst, szeretnék egy rövid útmutatóval ismertetni, hogy milyen grafikai beállításokkal élhetünk, hogy ha egy kicsit többet szeretnénk kisajtolni a játékból, akár teljesítmény (FPS ->képkocka / másodperc) ügyileg, akár hogy milyen szépen nézzen ki. Megpróbálom úgy leírni, hogy még azok is megértsék, akik nem igazán tudják mi mire való.

"Hatása a teljesítményre" részt úgy kell érteni, hogy ha bekapcsoljuk, vagy nagyobb értékre állítjuk, mennyire fogja leterhelni a számítógépünket, illetve egymáshoz viszonyítva értendő. Tehát nem az alapján nézem, hogy mennyi FPS csökkent a beállítással, hanem hogy ha az egyik ennyit visz, a másik meg sokkal többet, akkor az jobban befolyásolja.
Természetesen vannak beállítások, amelyek bizonyos körülmények között jobban befolyásolják ezt az értéket. Ilyen például a víz minősége, ha egy vízzel körülvett helyen vagy. Fordítva is igaz, hogy a víz minőségén állítani nincs értelme, ha nem vagy víz közeli helyeken, és emiatt nem is fogja befolyásolni az FPS-t.

Amennyiben a szükség és az érdeklődés úgy hozza, megcsinálhatom ezt a Java kliensre is.



Remove Roofs - "Always" opció kiválasztásával (ergo bekapcsoljuk) eltüntethetjük a házak tetőit, így belelátunk a "tartalomba".
Hatása a teljesítményre: Nagyon alacsony. Bekapcsolásával belelátunk a házakba, így a játéknak extra dolgokat kell megjeleníteniük, de a hatás alig érzékelhető.

Draw distance - Beállíthatjuk milyen messzire lássunk el. Low -> legalacsonyabb, kb mint Java-ban. Ultra -> legtávolabb.
Hatása a teljesítményre: Alacsony. Ami a ködbe vész, azt a számítógépnek nem kell megjelenítenie. Meglepődtem, azt hittem ez többet számít. Nyugodtan lehet Medium-ra vagy akár High-ra is állítani.

Shadow Quality - Mennyire szépen mutatnak az árnyékok. Alacsony (Low) beállítás mellett az árnyékok egy picit kockás széllel rendelkeznek.
Hatása a teljesítményre: Alacsony. Ha az árnyékokat kikapcsoljuk, ez az opció nem is érhető el.

Anti Aliasing mode - Legjobb az FXAA + MSAA. A tárgyak, épületek, karakterek széleit elsimítja, nem olyan kockás.
Hatása a teljesítményre: Közepes. A legjobb beállítással érzékelhető egy enyhe FPS csökkenés, és olyan, mintha a játék egy kicsit lassabban reagálja le a dolgokat. Ha mindenképp szeretnénk élsimítást, de nem akarunk nagy bonyodalmakat, akkor FXAA-t válasszunk.

Anti Aliasing quality - Az előző beállítás minőségét befolyásolja. Ultra beállítás mellett az élsimítás nagyon erőltetett, amolyan "muszáj hogy szép legyél!" fajta lesz.
Hatása a teljesítményre: Alacsony. "Low" és "Ultra" között észrevehető a különbség, de csak ha nagyon akarjuk és figyelünk a részletekre. Maradjon Low-on, ha nem vagyunk válogatósak.

Water - Víz minősége.
Hatása a teljesítményre: Közepes. A legalacsonyabb beállítás mellett a teljesítmény megugrik, de olyan vizet kapunk, mintha a Java verzióval játszanánk. Medium elég, ha szép vizet szeretnénk, de nem szeretnénk ha a teljesítmény rovására menjen. Medium-mal viszont nincsenek tükröződések a vízen.
Ultra minőségre állítva egy új hatást kapunk "Caustic water effect" néven.
Vizes környezetben a hatása a teljesítményre magas.

Lightning Detail - A fényforrások minősége változik.
Hatása a teljesítményre: Közepes. Ez a beállítás felelős mindenért, ami fényhez köthető. Fáklyák fénye, "napsütés", animációk, minden. Ultra és Medium közötti különbség alig észrevehető.

VSync - Képernyőfrissítés gyakoriságához alkalmazkodik a játék. Tehát például ha a képernyőd 60Hz-en fut, akkor az FPS (képkocka / másodperc) is ennyi lehet maximum. Csak akkor érdemes bekapcsolni, ha jóval a határérték felett megy folyamatosan a játék, hiszen az efeletti érték erőforrása kárba vész. Tehát mondhatjuk úgy is, feleslegesen dolgozik meg a számítógéped a magasabb FPS-ért, hiszen a határérték feletti FPS-t nem tudja amúgy sem megjeleníteni.
Hatása a teljesítményre: Változó.

Bloom - A fény effekteknek extra fényerőt biztosít.
Hatása a teljesítményre: Alacsony. Mindennapi kalandozások során annyira nem érzékelhető az, ha be van kapcsolva. Komolyabb harcok során viszont lehet kicsit jobban megerőlteti a gépedet.

Brightness - Fényerő.
Hatása a teljesítményre: Nincs.

Flickering effects - Azok a fényforrások, amelyek össze-vissza mozognak. Pl.: fáklya, valamilyen tűz. Kikapcsolása esetén a legtöbb ilyen effekt ugyanúgy lesz meganimálva.
Hatása a teljesítményre: Nagyon alacsony. Ha netalántán olyan helyre tévedsz, ahol minden ég, ott talán érdemes lesz kikapcsolni. :D

Shadows - Árnyékok
Hatása a teljesítményre: Magas. Az árnyék kikapcsolásával minden tárgy, élőlény, épület, AKÁRMI árnyéka megszűnik. Ha mindenképpen szeretnénk árnyékot, de ez bajt okoz nekünk, próbáljuk meg alacsony (Low) beállítás mellett.

Textures - A tárgyak, játékosok, épületek és a föld kinézetét változtatja meg. A föld pl.: teljesen egyszínű lesz, semmi extra dolog nem látható rajta. A fák kérge teljesen alap lesz, nem lesz rajta moha vagy mintázat. Az épületek falai is teljesen alapok lesznek, nem láthatók a téglák vagy ilyesmik.
Uncompressed egy amolyan tömörítetlen verzió. Több helyet foglal a ram-ban, de kevesebbet kell foglalkoznia a gépnek azzal, hogy ezt feldolgozza. A Compressed meg ugyanez csak fordítva.
Hatása a teljesítményre: Közepes. Annyira nem vészes, szerintem ez az egyedüli dolog, amit érdemes bekapcsolni, hiába csökkenti az FPS-t. Sokat dob a játékélményen.

Anisotropic filtering - A távoli dolgok élességét szabályozza.
Hatása a teljesítményre: Alacsony.

Ambient Occlusion - Erre még valahogy nem jöttem rá, mi ez. Ha hihetünk a Wiki-nek, ez felelős azért, ami elmondja a játéknak, hogy egy bizonyos tárgy hogyan és miképp van kitéve a fénynek. Tehát ezt bekapcsolva a tárgyak sokkal élethűbb árnyékokat és egyéb árnyakat kapnak.
Hatása a teljesítményre: Legmagasabb.

Custom Cursors - Az egérkurzornak a kinézetét változtatja meg.
Hatása a teljesítményre: Nincs.

Ground decoration - A talajon található tereptárgyak megjelenítése.
Hatása a teljesítményre: Alacsony.

Terrain Blending - A talaj minőségét változtatja meg. Kikapcsolásával egyben a textúrákat is kikapcsolod.
Hatása a teljesítményre: Alacsony.

Volumetric Lighting - Egy előre beállított területen új fényforrásokat lehet tapasztalni vele.
Hatása a teljesítményre: Fogalmam sincs. >.< Szerintem egyelőre csap Menaphos-ban van ilyen.

Hivatalos Facebook közösségi oldal
https://www.facebook.com/HungarianRuneScapeCommunity/

Magyarország a nem hivatalos nyertese a 2014.12.21.-én megtartott V4-ek harcának. Köszönet mindenkinek, aki ott volt. o7


Post Reply